Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Σχέδια με τα Στρουμφάκια για κέντημα / Smurf cross stitch patterns

14 σχέδια με τα Στρουμφάκια για κέντημα σταυροβελονιά
14  Smurf cross stitch patterns

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια για παιδικά κεντήματα .
Click here to see more children cross stitch patterns .


 πηγή / source 

















Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .








                              Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια .
                              Click here to see more patterns .
















Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .






                            Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια .
                              Click here to see more patterns .






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .







Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια .
Click here to see more patterns .


Καλή σας ημέρα !!!!!!!
Have a lovely day !!!!!!

11 σχόλια:

  1. ειναι τελεια!
    αγαπω στρουμφΑΚΙΑ!
    καλημερα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα Νίκη μου!!Λατρεύω Στρουμφάκια!!Καλημέρα!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. So cute :) I love them :).
    hugs
    Eva

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα Στρουμφάκη την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!χα,χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tέλεια τα αγαπημένα Στρουμφάκια!!!!
    Έχω φυλαγμένα όλα των παιδιών...για τα εγγγόνια...χαχαχα!!!!
    Φιλάκια πολλά, Νίκη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεμένα στρουμφάκια της παιδικής ηλικίας των κοριτσιών μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχα πλάκα έχουν...είναι όλα υπέροχα....μου θύμισες τα παιδικά μου χρόνια που ξυπνούσα κάθε πρωί για να τα δω!!!!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλιά σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχα τρελή αδυναμία στα στρουμφάκια πάντα!! Τόσο χαριτωμένα και ..μπλε!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή